Nurse4all
Zorg doen we samen.

Klachten.

Bij Nurse4all draait alles om u. Uw comfort, uw welzijn, uw tevredenheid. Toch begrijpen we dat, hoe hard we ook ons best doen, soms dingen anders uitpakken dan verwacht. En als dat gebeurt, willen we het graag horen. Want uw feedback is van onschatbare waarde voor ons. Het stelt ons in staat om samen naar een oplossing te zoeken en onze zorg nog beter te maken.
Stel, u bent niet helemaal tevreden met de zorg of diensten die u ontvangt van Nurse4all. Dan is de eerste stap om dit te bespreken met de betreffende medewerker of hun leidinggevende . Soms is een open gesprek al genoeg om tot een oplossing te komen die voor u werkt, en we zijn er om naar u te luisteren.
Maar, mocht dit niet het gewenste resultaat opleveren, of als u het gevoel heeft dat uw stem niet voldoende gehoord wordt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klachtenfunctionaris. Die staat klaar om naar uw verhaal te luisteren, u te adviseren en samen met u te zoeken naar een passende oplossing. Want alleen als u tevreden bent, zijn wij dat ook. Uw ervaring is ons kompas naar verbetering en we staan altijd open voor een eerlijk en constructief gesprek

E-mailen
Bellen
Info
LinkedIn